Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Доставка нашим кур'єром здійснюється по м. Луцьк, і Волинська область, м. Рівне і Рівненська область. Про Вартість доставки можна домовитися окремо. По м. Луцьк, доставка на замовлення від 5000 грн - безкоштовна
- Обов'язково 10% аванс на розрахунковий рахунок ФОП, для викупу замовлення. Залишок оплачується при отриманні товару, на відділенні пошти
- Обов'язково 10% аванс на розрахунковий рахунок ФОП, для викупу замовлення. Залишок оплачується при отриманні товару, на відділенні пошти
- Обов'язково 10% аванс на розрахунковий рахунок ФОП, для викупу замовлення. Залишок оплачується при отриманні товару, на відділенні пошти
Способи оплати
- Обов'язково 10% аванс на розрахунковий рахунок ФОП, для викупу замовлення. Залишок оплачується при отриманні товару, на відділенні пошти
- ОПЛАТУ ПРИЙМАЄМО ЛИШЕ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ФОП! Оплата можлива або повна передплата на РР, або 10% аванс на рахунок для викупу замовлення, залишок оплачується коли замовлення вже в Україні, перед відправкою до покупця.
- Для оформлення покупки з оплатою "Миттєва рострочка" від Приват банк, виберіть цей спосіб оплати. Далі з Вами в месенджері зв'яжеться менеждер і проконсультує про умови оформлення замовлення. При цьому методі оплати, банк нараховує помісячно відсоток у розмірі 1,9% від суми кредиту. Максимальний термін оформлення 24 міс
Гарантія:
Якщо ви бажаєте повернути товар, який несправний або поміняти його на інший - це можливо, протягом 14 днів, за умови:
1. Товар, не був у експлуатації;
2. Самостійно вами не вскривася;
3. Має товарний вигляд;
4. Збережена упаковка.
Понесені Вами поштові витрати будуть компенсовані у вигляді знижки на наступну покупку.
Для підтримки гарантії необхідно надіслати:
1. Товар у повній комплектації;
2. Ксерокопію паспорта (1 стор);
3. Копію або оригінал чека про покупку;
4. Оригінал гарантійного талона;
5. Заявление у довільній формі, в якій обов'язково вказати, виявлені дефекти в товарі, або в чому проявляється несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону.
1. Товар, не був у експлуатації;
2. Самостійно вами не вскривася;
3. Має товарний вигляд;
4. Збережена упаковка.
Понесені Вами поштові витрати будуть компенсовані у вигляді знижки на наступну покупку.
Для підтримки гарантії необхідно надіслати:
1. Товар у повній комплектації;
2. Ксерокопію паспорта (1 стор);
3. Копію або оригінал чека про покупку;
4. Оригінал гарантійного талона;
5. Заявление у довільній формі, в якій обов'язково вказати, виявлені дефекти в товарі, або в чому проявляється несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону.
Додаткова інформація про доставку та оплату:
Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, за товар, який Ви бажаєте замовити. При його отриманні Вам залишиться доплатити решту суми за вирахуванням передоплати. Наш інтернет-магазин зі свого боку зобов'язується як можна швидше передати товар перевізнику для того, щоб він в найближчі терміни був доставлений до Вас.
Важливо! Весь товар перед відправкою страхується на повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію та на наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є пред'явити претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише той збиток, який був заподіяний товару з її вини. Якщо механічний дефект, недокомплектація товару виявляється вже вдома, в такому випадку покупець самостійно несе за це відповідальність.