Продавець TimikA розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
344 відгуків
Timika магазин для всієї родини
+380974373513
  • TimikA
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо ви бажаєте повернути товар, який несправний або поміняти його на іншого - це можливо, протягом 14 днів, за умови: 1. Товар, не був у експлуатації; 2. Самостійно вами не вскрывался; 3. Має товарний вигляд; 4. Збережена упаковка. Понесені Вами поштові витрати будуть компенсовані у вигляді знижки на наступну покупку. Для підтримки гарантії необхідно надіслати: 1. Товар у повній комплектації; 2. Ксерокопію паспорта (1 стор); 3. Копію або оригінал чека, підтверджуючого покупку; 4. Оригінал гарантійного талона; 5. Заявление в произвольной форме, в нем необходимо описать, выявленные дефекты в товаре, либо в чем выражается неисправность, а также указать Ваш контактный номер телефона. Важно знать: Согласно Закону Украины «О Защите прав потребителей» - в случае выхода из строя приобретенного товара, предусматривается гарантийное обслуживание такого товара. Это значит, что неработающий товар необходимо отнести в Сервисный центр.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.